Prin ochii mei.

 De ai putea să te vezi prin ochii mei şi să înţelegi de ce te iubesc...
 Dacă ai putea să vezi toate lucrurile simple care le văd în tine...
 Dacă ai şti cum îmi tremură echilibrul când nu eşti lângă mine...
 Dacă ai şti câte minute le pierd zilnic privind în gol şi gândindu-mă la tine.
 Dacă ai şti cât urăsc faptul că uit chestii.. şi că nu îmi amintesc complet fiecare clipă petrecută cu tine...
 Dacă ai şti de câte ori nu merg pe stradă şi te simt atât de aproape şi atunci mă gândesc că şi tu te gândeşti la mine...
 Dacă ai şti că doar un sărut e de ajuns să îmi schimbe starea de spirit...
 Dacă ai şti că adorm privindu-te cum dormi...
 Dacă ai şti cât de nebun sunt după tine..
 Dacă ai şti că ador totul la tine...
 Şi nu aş schimba nimic... absolut nimic...
 Dacă măcar pentru o clipă ai putea să te vezi prin ochii mei.
 Ai înţelege de ce tu îmi captezi atenţia chiar şi atunci când nu eşti lângă mine să mă iei de mână şi să îmi vindeci realitatea.