Playlist.

 1.Ziua în care ne-am întâlnit.
 
 Imaginea ta pe scări...
 Replicile tale...
 Expresia feţei , a mâinilor...
 Cuvintele de pe buzele tale
 Se derulau la nesfârşit
 În capul ăsta de nebun...
 Analizam , puneam pauză şi derulăm de la capăt
 Abia reuşeam să trec peste privirea ta..
 De fapt mint... abia reuşeam să îmi abţin trăirea...
 
 2. Jocul
 
 Fuga continuă pe scări...
 Tobele bătând
 Ţigările fumate,
 Ţigările care le fumam în jumătate de oră şi mi se păreau că trec prea repede şi tu nu mai apăreai...
 Paşii de pe holul rece..
 Plin de voci necunoscute..
 Bătăile accelerate ale pulsului meu...
 Şi ora 12 noaptea.. când parcă mă lovise  un tren...
 
 3.Primul sărut
 
 Totul se învârtea în capul meu...
 Mergeam pe un fir aşa de subţire...
 Încât alergam
 Căpătam viteză
 Şi speram să nu cad.
 Însă m-am aruncat
 Şi te-am sărutat...
 Şi de atunci nu a trebuit să mai alerg
 Te-am luat de mână
 Şi mergem uşor prin mulţime...
 Noi doi ...împreună.