Răspunsuri.

 Dificultatea e că vrem să fim altcineva, vrem să fim acea vedetă rock, acel fotbalist, acel nuvelist şi puţini dintre noi vrem să fim diferiţi, puţini dintre noi vrem să fim cel mai bun din toate lumile posibile ,care putem fi..
 Şi recunosc că am o frică enormă că nu ştiu ce urmează, ce o să fie în 2 zile, ce o să fie într-un an, ce o să fie în 3 ani, 10 ani şi aşa mai departe... am o frică cumplită care uneori îmi cutremură stabilitatea interioară şi în acelaşi timp am o nerăbdare de necuprins... vreau să descopăr, vreau să ştiu.
 Însă sunt prins în această secundă între trecut şi viitor, în această secundă în care nici prezentul nu pot să îl prind...iar trecutul e o imagine deformată a memoriei mele şi rămân doar cu gândurile mele... şi percepţia mea...
 Poate de asta nu mă rog şi nu merg la Biserică...
 Poate că îmi e frică să aleg...
 Încerc să mă păstrez în aceeaşi secundă între trecut şi viitor...
 Caut răspunsuri şi încerc să le găsesc singur...
 Poate că mai am mult de mers, dar timp mai am... sper să găsesc şi răspunsuri...
 Şi să fac alegerea corectă.