Declaraţie pentru iubita mea.

 Dacă lumea ar fi plată
 Tu ai fi începutul
 Şi sfârşitul lumii mele
 Dacă gravitaţia ar sta pe loc
 Tu ai fi punctul meu de sprijin...
 
 Când nu eşti lângă mine
 Timpul stă în loc...
 Când sunt lângă tine
 Timpul nu mai are nici un rost.
 
 Când îmi zâmbeşti
 Şi cel mai rău gând
 Se transformă
 Într-un râset
 Cel împărţim ascunşi sub o păturica...
 
 Când ziua îşi arată chipul
 Noi ne ascundem
 Sub un sărut...
 
 Când auzim paşi pe hol
 Fugim sub un alt decor
 Tip ţil
 Ne aprindem o ţigară.
 
 Poate e ultima din pachetul de aseară...
 Şi avem un plic de cicolata.
 Ce îl împărţim la doi
 Şi ne iubim
 Printre arome de ciocolată
 
 Însă din lucruri simple
 Noi zâmbim
 Şi suntem fericiţi.
 
 Când mă săruţi
 Plutesc şi ajung
 Pe un nor
 Atât de sus.
 Atât de dus.
 Încât mă întorc
 Pe un vânt de vară.
 Şi încep să cad
 
 
 Încep să mă topesc
 Şi mă găsesc.
 Tot lângă tine
 Tot cu tine
 Şi zâmbesc.
 
 Mâncăm seminţe la filme premoderne.
 Ne sărutăm la multe secvenţe.
 Şi trăim povestea noastră.
 Ce o vedem la televizorul nostru...
 În fiecare seară .
 Doi copii îmbrăţişaţi.
 
 Păşim uşor printre furnici.
 Căutăm nişte pitici.
 Şi găsim un copăcel
 De care stă prins un balonaş.
 
 Întindem o pătură lângă ei.
 Ne gândim la Alcor şi Steaua fără nume.
 Suspinăm ca ei nu sunt că noi.
 Reali şi împreună...
 
 Şi îl plângem pe profesor
 Însă adormim
 Ca doi godacei.
 Şi ne trezim
 Amorţit de la sărutări .
 Şi plin de urme de amor