Gust de carne.


 A venit primăvara şi vreau să mă îndrăgostesc , aşa că m-am decis. Mâine merg la aprozar şi cer o bucată de carne. 
 Şi aşa observ că din ce în ce mai des lumea pune tot felul de etichete. 
 Yeah , i'm a freak, i'm a weirdo, dar cel puţin ştiu să iubesc şi jucăriile stricate şi niciodată nu renunţ să le repar, pentru că îmi amintesc de mine. Pentru că iubesc mai mult imperfecţiunea şi defectele. Iubesc potenţialul, ci nu carnea. 
 Şi oricum carnea se scumpeşte şi rămân tot mai des fără bani şi flămând. 
 Trăiesc de la o zi la altă şi mă agăţ de orice fantasmă care mă face să simt că nu respir în abis. 
 Sunt satul de gustul de carne, vreau să simt pasiunea pe vârful limbii şi nu în cicatricele conştiintei . 
 Iubeşte-mă pentru ceea ce aş putea fi nu pentru ceea ce ai vrea tu să fiu. 
 Eu iubesc simplitatea din tine . 
 Tu de ce nu poţi iubi imperfecţiunile mele ?