Melci

 Mergeam pe stradă ,peste tot erau numai melci, care mai de care mai grăbit să fugă din calea paşilor mei.
 Pământul tremura sub picioarele mele, iar tenişii mi se udau .
 Păşeam numai prin gropile pline de apă de ploaie ,abia căzute peste frunzele prăfuite .
 Era într-una din zilele lunii martie când nu ştii când o să îţi adie vântul în păr sau soarele care o îţi crapă buzele .
 Îmi îndreptam paşii aiurea , îmi aminteam de zilele când eram mic şi secundele mi se păreau zile, iar clipele erau atât de fragile în calea melcilor adormiţi.
 Nu am înaintat prea mult , acum totul pare schimbat şi soarele zâmbea printre ramurilor copacilor tăcuţi.
 Melci se ascunseră printre frunzele prăfuite şi îmi era frică ca nu cumva talpa roasă a tenisului meu să îi strivească.
 Am rămas blocat cu gândul la zâmbetul din ochii tăi .
 Am ajuns să împărţim un pachet de ţigări pe nişte scări reci.
 Să ne sărutăm până la prima rază de soare.
 Să uităm de tot şi să ne confundăm într-o îmbrăţişare .